Skip to content

Visvall – tant Jenny berättar.

juni 24, 2015

Klicka på bilderna 2 ggr!!

Jag fick ett mejl från Eva Lindselius vilket påminde mig om att jag en gång tänkte lägga in hennes farmor Jennys berättelse här på bloggen. Jag publicerade den i ”Flydda tiders Idenor del 4, 1999” men jag tycker att den är värd en betydligt större spridning. En berättelse som börjar på 1890-talet och fortsätter i nära 100 år! Tant Jenny blev 97 år. 

Bild 698

Bild 699

Bild 700

No comments yet

Kommentera

